Велика кількість пенсіонерів Черкащини після зміни паспорту не повідомиляють Пенсійний фонд про нові паспортні дані. Які наслідки матиме така несвідомість та навіщо терміново приходити до сервісного центру у разі отримання нового паспорту?
Головне – внесення коректних даних
Щоб вчасно виплачувати пенсію, Пенсійний фонд повинен володіти достовірною та чіткою інформацією про пенсіонера як отримувача послуги. Така інформація формується з багатьох джерел (реєстри та бази даних). Наприклад, при звірці паспортних даних пенсіонерів використовується облік Державної міграційної служби, за яким виявляються пенсіонери, в яких паспорти визнані недійсними, викраденими або втраченими. Таким одержувачам пенсії фахівці головного управління направляють повідомлення про обов’язкову звірку даних за новим паспортом.
Звірка даних необхідна, якщо…
Пенсіонери повинні звірити дані у разі виникнення таких обставин:
отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID картки;
отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
зміни прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);
зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації.
Не варто зволікати…
У разі отримання відповідного повідомлення від пенсійників Черкащини необхідно терміново з’явитись до відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за адресою, зазначеною у листі, та надати оригінал дійсного паспортного документа.
Внаслідок несвоєчасного подання коректних даних або інформації про особисті зміни, відсутності підтвердження даних за новим паспортом виникають непорозуміння щодо своєчасної виплати пенсій.
Відділ обслуговування громадян № 7
(сервісний центр) ГУ ПФУ в Черкаській області