Головне управління ДПС у Черкаській області продовжує надавати допомогу з роз’яснення положень чинного антикорупційного законодавства та заповненням декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, обов’язок щодо подання якої встановлено Законом України «Про запобігання корупції» (далі – Закон).
Цього разу звертаємо увагу суб’єктів декларування на те, що Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) оновлено функцію «Дані для декларації» в Реєстрі декларацій. Тепер декларанти можуть отримати майже всю необхідну інформацію для заповнення декларації за різні періоди.
Що змінилося?
Реєстри, з яких надається інформація: Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, Державний земельний кадастр, Єдиний державний реєстр транспортних засобів, Державний реєстр обтяжень рухомого майна, Державний реєстр фізичних осіб — платників податків та Спадковий реєстр;
Як скористатися функцією?
Після переходу в Реєстр декларацій увійдіть до системи, користуючись КЕП.
Кнопка буде знаходитись поруч із кнопками «Мої документи», «Мої повідомлення» та «Мій профіль».
Про те, що процес збору даних розпочався, буде свідчити статус «Запит у процесі обробки».
Про завершення формування інформації вам просигналізує статус «Інформацію отримано». Для її перегляду натисніть «Переглянути».
Як і раніше, інформація стосується лише суб’єкта декларування. Тобто ви не можете переглянути інформацію про доходи дружини/чоловіка або їхню власність.
Важливо! Тепер формування інформації займає певний час, адже кількість даних, які ви отримуєте через функцію, суттєво збільшилася, тому не відкладайте отримання необхідних даних на останні дні періоду подачі декларації.
Уважно прочитайте поради й застереження від НАЗК щодо цієї функції!
На що потрібно звернути увагу під час використання функції?
Інформація, яку ви отримаєте з реєстрів, відрізняється актуальністю. Зокрема, при формуванні даних інформація надається станом на:
Копіювати інформацію (дата, площа, реєстраційний номер, ідентифікаційний номер тощо) варто лише після того, як ви перевірили коректність отриманих даних та пересвідчилися, що інформація актуальна станом на останній день звітного періоду, за який подається декларація.
Чому може бути відсутня інформація в «Даних для декларації»?
Якщо ви помітили некоректність в отриманій інформації, зверніться до відповідного держателя (адміністратора) інформаційно-комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних щодо актуалізації даних, адже наша функція використовує виключно ту інформацію, що наявна в інших реєстрах.
Радимо скористатися функцією і тим, хто вже подав декларацію для перевірки на помилки.
Якщо помилились — повідомте про це в персональному кабінеті в реєстрі декларацій і вкажіть правильну інформацію та додайте підтверджуючі документ.
З урахуванням зазначеного рекомендуємо, за наявності можливості, подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, якщо ви ще цього не зробили.