Щодо внесення змін у додаток 5 до Порядку Функціонування Електронного кабінету

Відповідно до наказу Міністерства фінансів від 27.02.2023 №110 “Про внесення змін у додаток 5 до Порядку функціонування Електронного кабінету” передбачено можливість для платника податків, з метою перевірки контрагента, отримати інформації про наявність контрагента в переліку ризикових платників (дата включення та виключення з такого переліку, критерій ризиковості). Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 08 березня 2023 р. за №415/39471 та набирав чинності з 17.03.2023 року.

Відповідно до п. 22 розд. II Порядку функціонування Електронного кабінету платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, а саме:

– податкова адреса;

– інформація про місце обліку платника податків;

– відомості про посадових осіб платника податків;

– наявність відокремлених підрозділів;

– види економічної діяльності;

– наявність об’єктів оподаткування;

– заборгованість;

– нараховані грошові зобов’язання;

– наявність ліцензій;

– зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;

– несвоєчасно зареєстровані податкові накладні/розрахунки коригування;

– перелік товарів згідно з УКТЗЕД;

– інформація щодо включення до/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості;

– звітність з трансферного ціноутворення;

– фінансовий результат до оподаткування;

– залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів;

– наявність експортних/імпортних операцій.