ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України

ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ

вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України

 

Вебпортал Пенсійного фонду України надасть Вам можливість:

 

  • записатися на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;
  • сформувати запити на попередню підготовку документів;
  • отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені внески;
  • переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь-який зручний час;
  • отримати інформацію про стан розрахунків платників із Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) тощо;
  • подати скан-копії трудової книжки;
  • розрахувати прогнозний розмір пенсії;
  • подати заяву на призначення пенсії;
  • переглянути інформацію щодо тимчасової втрати працездатності

 

Реєструйтеся та авторизуйтеся на вебпорталі за допомогою:

 

кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отримавши його в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК);

 

логіну (після подання відповідної заяви до сервісного центру ПФУ);

 

електронного пенсійного посвідчення;

 

інтегрованої системи електронної ідентифікації GovID (за допомогою мобільного оператора MobileID чи BankID).

 

СЕРВІСИ ВЕБПОРТАЛУ

електронних послуг Пенсійного фонду України:

 

Запис на прийом – змога записатися на прийом до сервісного центру, визначити тему, дату та зручний час.

 

Електронне звернення можливість звернутися до Пенсійного фонду України та його територіальних органів із заявою, пропозицією, скаргою, заповнивши електронну форму.

 

Надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом можливість дистанційно отримувати електронні документи (форма ОК-5, довідка про розмір пенсії, інформація про страховий стаж). Електронний документ з QR-кодом від Пенсійного фонду України є аналогом офіційного паперового документа!

 

 «Пенсійний калькулятор» – автоматичний розрахунок прогнозного розміру пенсії. Під час обчислення використовуються дані з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

Електронна трудова книжка сервіс, який дозволяє подавати скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника.

Впровадження електронної трудової книжки є передумовою для подальшої реалізації автоматичного призначення пенсії (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку.

Скановані копії трудової книжки може подати як застрахована особа самостійно через «Особистий кабінет» так і роботодавець через «Кабінет страхувальника».

 

Автоматичне призначення пенсії – можливість призначення пенсії без особистого звернення до сервісного центру при досягненні  пенсійного віку (за умови подання сканованих копій передбачених законодавством документів).

 

Електронний реєстр лікарняних листківроботодавці можуть отримувати інформацію про тимчасову втрату працездатності робітника, застраховані особи ― відстежувати процес оформлення листків тимчасової непрацездатності.

 

Мобільний додаток «Пенсійний фонд» ― доступ до електронних сервісів Фонду в зручному форматі з мобільних пристроїв: смартфонів та планшетів.

 

 «Кабінет страхувальника» роботодавець може отримати інформацію про правильність подання звітності, сплату єдиного соціального внеску, заборгованість підприємства з цього виду платежу, отримати електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності тощо.

 

Смс-інформування – повідомлення від Пенсійного фонду України про призначення, перерахунок пенсії, припинення або поновлення виплати, про страховий стаж та сплату страхових внесків роботодавцем.

Для отримання повідомлення необхідно надати згоду: особисто звернутися до сервісного центру Пенсійного Фонду України або через вебпортал електронних послуг.

 

Деякі сервіси вебпорталу доступні лише за умови входу до особистого кабінету з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).