Е-кабінет: порядок подання заяви про згоду на листування з податковою через Електронний кабінет платника
Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема дають змогу здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Для листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платнику податків необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.
Щоб подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платнику потрібно:
Заповнюючи, використовуйте необхідні форми:
форма J1391602- для юридичних осіб;
форма F1391602- для фізичних осіб.
Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.