ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА — це цифровий аналог паперової трудової книжки.
Електронні трудові книжки офіційно діють в Україні з 10.06.2021.
Сервіс впроваджений для удосконалення обліку трудової діяльності громадян та зменшення паперового документообігу.
Електронний формат дає змогу застрахованим особам контролювати свій страховий стаж, а при досягненні пенсійного віку – отримувати пенсію без візиту до Пенсійного фонду.
Працівник сам або підприємство за нього має змогу подати документи для оцифрування трудової книжки до червня 2026 року.
Після подання документів дані вносяться до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та формується електронна трудова книжка.
Оцифрування трудових книжок передбачає накопичення, зберігання та використання інформації про набуті працівником стаж роботи, освіту, кваліфікацію для підтвердження наявного трудового стажу під час укладення трудових договорів, призначення пенсій тощо.
В електронну трудову книжку вносяться оцифровані будь-які документи, що підтверджують страховий стаж. Перш за все, для цього необхідно мати скановані кольорові копії всіх сторінок трудової книжки та інших документів, що підтверджують стаж, а саме:
Подати скановану копію електронної трудової книжки може працівник
(сам за себе) або роботодавець (за свого працівника).
ЯК ПОДАТИ СВОЮ ТРУДОВУ КНИЖКУ ДЛЯ ОЦИФРУВАННЯ:
Електронні трудові книжки доступні в кабінеті на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.