Перелік документів, необхідних для призначення надбавки:
– паспорт;
– ідентифікаційний код;
– документи, що підтверджують родинні зв’язки з годувальником (паспорт, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, а також рішення суду);
– документи про перебування на утриманні заявника непрацездатних членів сім’ї;
– відомості про проживання (разом за однією адресою) або інші документи, видані відповідно до чинного законодавства за місцем проживання особи, зокрема органом місцевого самоврядування, що підтверджують такий факт;
– документи, які підтверджують, що особа не працює (не провадить діяльність, пов’язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), не проходить службу.
За відсутності відомостей про трудову діяльність у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування подається копія наказу (розпорядження) про звільнення з роботи, трудова книжка або/та трудовий чи цивільно-правовий договори (контракт про проходження служби).
У разі відсутності вищезазначених документів факт звільнення з роботи (служби), припинення діяльності встановлюється на підставі особистої заяви із зазначенням дати, з якої особа не працює (служить), припинила діяльність, та поясненням обставин, у зв’язку з якими неможливо надати такі документи.
Відділ обслуговування громадян № 7
(сервісний центр)
Головного управління Пенсійного фонду
України в Черкаській області
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.