Тернівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

ОГОЛОШЕННЯ

 Тернівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

– головного бухгалтера відділу планування, бухгалтерського обліку та звітності

– начальника відділу соціального захисту та охорони здоров’я.

Вимоги до кандидатів:

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи за фахом на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заповнена особова картка/форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
  • 2 фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копія документа, який засвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення в газеті «Сміла» та на офіційному вебсайті Тернівської сільської ради, за адресою: вул. Центральна, 35, с. Тернівка Смілянського району Черкаської області.

Конкурс проводитиметься 05.04.2021 року.

Додаткова інформація за тел. 0967043603 або за адресою: вул. Центральна, 35 с. Тернівка Смілянського району Черкаської області